miercuri, 15 august 2012

Miss us


" Este iubitoare, stie sa ajute, stie sa se comporte frumos, are capacitatea sa iubesca neconditionat, are o imaginatie cam ... deplasata, dar eu o iubesc oricum. "


Mi-e  foarte dor de conversatiile noastre prostesti, mi-e foarte dor de cat de mult radeam la telefon, pe scurt mi-e dor de tine. Stiu ca in ultima vreme nu prea am mai vorbit ca inainte, ne-am mai distantat putin dar vreau sa luam totul de la capat. Stiu, stiu, au fost o groaza de certuri , dar am trecut peste ele, mereu ne-am impacat ... pentru ca, nu putem trai una fara cealalta, duh! Ma bucur ca esti acolo pentru mine, ca mereu incerci sa ma intelegi si sa ma ajuti , ca mereu razi la glumele mele ... putin mai deplasate, si lista poate continua. Am fost doua prietene de nedespartit, si sper sa fim in continuare. Toti avem nevoie de cineva care sa ne sprijine, sa ne ajute, sa ne consoleze, sa ne asculte, la un moment dat in viata. Toti vrem sa spunem cuiva tot ce avem pe suflet, sa ne descarcam ... si ma bucur ca te am pe tine. Sunt mandra ca esti prietena mea! :) 

P.S. : Tu esti banana aia din poza! =)) Te iubescccccc 

Un comentariu: