sâmbătă, 3 decembrie 2011

Pain.


„Te-ai simţit vreodată singur şi neputincios ? Ai simţit vreodată cum soarta te apasă ? Ai simţit cum totul se întoarce împotriva ta ? Ai vrea să ţipi, dar nimeni nu te-ar auzi, ai vrea să plângi, dar nu mai ai lacrimi. Oare care ... oare care este soluţia ? Moartea .. A sosit momentul, să zbori , să pluteşti, să scapi de tot, să evadezi din acest infern numit viaţă. Dar ... prin acest gest necugetat dai dovadă de foarte mare laşitate şi îi arăţi lui Dumnezeu că n-ai putut face faţă greutăţilor. Aşa că în concluzie, eşti nevoit să treci prin viaţă până când ţi se taie firul. Everyone has an internal flame, you just have to let it burn. „

Deci, dragii mei , inclusiv eu *laughs* , cei care vă gândiţi la moarte, cei care simţiţi că nu vă găsiţi locul, ţineţi minte că viaţa este un lucru de care trebuie să te bucuri, sau cel puţin să încerci, câteodată este un chin, câteodată bucurie. ^.^ 

9 comentarii:

  1. Iubirica mea :x
    E foarte frumos, si da. mereu simt ca vreau sa mor si tu stii foarte bine. Mereu vreau sa scap de durere, sa ma simt macar si eu o data in viata fericita. sper doar ca totul va fi bine si noi 2 vom fi fericite. astept urmatorul post pe blog, darling.

    Ador "bune venit"-ul tau :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai foarte multă drepate my bitch ! >:D< Şi îţi rămân datoare tot restul vieţii mele ( cu bune cu rele ) că m-ai ajutat atunci cănd eram singură, şi că mi-ai arătat cum să ajung spre luminiţa din fundul tunelului. Eşti o persoană specială şi rară.

    Te iubesc mult. x.o.x.o >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte frumos, insa transmite foarte multe sentimente negative. Fii optimista, ai toata viata inainte si niciun motiv de suparare! Te pup si succes!:X Sunt aici pt tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbă postare, îmi place ultima frază...Cu bune şi cu rele viaţa trebuie trăită şi simţită, nu se ţtie dacă vommai avea o altă oportunitate să experimentăm toate aceste sentimente deluzorii pe care viaţa ni le oferă.

    RăspundețiȘtergere
  5. din pacate,am trecut si eu printr-o astfel de experienta...insa doar Dumnezeu ne poate lua viata,asa cum tot El ne-a dat-o

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand te gandesti ca ai vrea sa mori, gandeste-te ca altii ar da orice ca sa traiasca! Frumoasa postare :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc tuturor pentru comentarii ! >:D< Revin in seara aceasta cu un nou post ! Kiss and hug ! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. A venit timpul sa zbori.. Dar cineva ti-a luat aripile. A venit timpul sa plangi, dar cineva iti spune " NU !" . A venit timpul sa mori, dar cineva te tine in viata ...

    RăspundețiȘtergere
  9. @ZambetღOrizontalღ : Foarte adevarat! Multumesc mult pentru comentariu ! >:D<

    RăspundețiȘtergere