marți, 5 iunie 2012

For someone special ..

"Viaţa este un profesor foarte dur. Te pune la cele mai grele încercări. Te dărâmă, făcându-te să cazi la pământ, distrusă şi fără speranţă. Dar, tu trebuie să te ridici, să ţii fruntea sus, pentru că indiferent de cât de grea este viaţa, luptă împotriva durerii. Nu te lăsa niciodată învinsă de ea. Fii tare şi nu uita să zâmbeşti, pentru că zâmbetul tău îmi luminează ziua always." 


" Tot ce trebuie să faci este să crezi in tine. Să crezi că oricât de rău te-ai simţii, încă există speranţă. Să te ridici atunci când eşti la pământ, să crezi în propriile tale puteri şi să nu te bazezi pe nimeni decât pe tine." 


" Trăim într-o lume în care ipocrizia, minciuna şi nesimţirea domină peste tot. Rareori vei mai întâlni o persoană inocentă ... incapabilă să facă ceva rău, toţi ceilalţi poartă masca menită să ascundă mizeria pe care ei o numesc 'suflet'. Bine ai venit într-o lume în care toţi te vor judeca înainte să te cunoască cu adevărat, care îşi vor bate joc de tine, care te vor demoraliza, care îţi vor vrea numai răul şi nu în ultimul rând ... te vor face să-ţi pierzi încrederea în propriile forţe. O să te rănească fără să le pese de cât suferi ... Pe scurt, să nu ai încredere prea mare decât în tine. Pe parcurs vei învăţa că până şi cei mai buni prieteni sunt falşi şi că te vor lăsa atunci când îţi este greu. Chiar îmi pare rău pentru societatea asta, ar fi putut fi altfel ... dar aici ţine şi de ambiţia oamenilor de a se schimba. " 


Chiar îmi pare rău că te simţi aşa nasol, dar totul va trece şi îţi vei aminti râzând cu mine de momentele astea. Nu am ştiut ce să spun .. aşa că m-am hotărât să îţi scriu câteva rânduri. Eu sunt sigură că totul va fi bine, pui mic. Te iubesc, A. 

4 comentarii:

  1. Nici nu ai idee cat de importanta ai devenit in viata mea. Jur ca as muri si m-as simti de 1 miliard de ori mai rau si mai prost decat in acest moment. Apreciez ce ai facut, si nu uita ca orice s-ar intampla te iubesc enorm de mult. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Off...stii ca as da orice sa nu mai fii asa. Ma doare pe mine mai rau cand te vad in halul asta... Offf. Si eu te iubesc enorm de infinit ! Don't ever forget that ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai cât de drăguţ din partea ta Mell. >:D<

    RăspundețiȘtergere