sâmbătă, 10 decembrie 2011

Fuck distance !

Pierd nopţile visând că eşti aici, lângă mine. Uneori mi-e atât de dor de tine încât aş vrea să te scot din vise şi să te strâng tare în braţe, nevrând să îţi mai dau drumul. Mă gândesc ... oare mai arde acea flacără în sufletul tău ? Oare îţi mai pasă câtuşi de puţin de mine ? Sau ai uitat ? Am devenit doar o umbră a trecutului ...
Mi-e dor de acele momente petrecute împreună, mi-e dor să îţi simt parfumul ce îmi invada nările mereu, mi-e dor de vocea ta, mi-e dor de tot ce ţine de tine. Pur şi simplu mă simt goală pe dinăuntru fără tine aproape. Pierdută printre atâtea gânduri, aş da orice numai să te văd încă o dată. Dar ştii de ce am eu nevoie acum ? De răbdare. Asta îmi trebuie. Multă răbdare...sperând că te vei întoarce, că te-ai ţinut de acea promisiune. 
Ohh, nu sunt destule cuvinte pentru a exprima cât de mult îmi este dor de tine ! De ce dracu' eşti atât de departe ? De ce nu te pot avea aici, lângă mine, să te pot strânge tare la piept ? Eşti departe ... şi nu ştii cum doare. Nimeni nu ştie. Nimeni nu înţelege acest sentiment profund...acest sentiment de dor ... 
Mă distruge pshihic. Oricât de mult aş vrea să te uit, nu pot ! Ceva mă trage înapoi, oare or fi amintirile ? Off, mi-e greu. Mi-e atât de greu fără tine. 

P.S. : Pun piesa noastră pe repeat şi o ascult la nesfârşit, mi-e dor de tine ! Te iubesc ! 

5 comentarii:

  1. Malinooiiii, e superb tot ce ai scris matale acolo. Deci ador fiecare cuvant din post.
    Stiu ca atunci cand ai scris asta te gandeai la mine, nu? Da, stiu ca raspunsul este da :">
    Offf, " FUKE DISTANCE" si eu o detest, o urasc, javra dracu' , dar nu avem ce face din pacate, cel putin pentru moment.
    Astept postul urmator, proasta mea :x
    Te loveiesc mult de tot !!! :*:*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos post, si foarte sensibil de asemenea..

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ştiu că ce ai scris aici se adresează unui băiat ( i think so ) dar mă gândesc la noi două, cum distanţa ne ţine departe, dar noi ( cu superputerile noastre ) încercăm să rezistăm şi să sperăm că într-o zi ne vom putea îmbrăţişa şi să ne batem între noi, doar prin simplul fapt că ne iubim.
    Bre, tot ce ai scris aici este impresionant, şi mai mult ca sigur vine din inima ta mare ( căzută đin cer, cum îţi spun eu mereu).
    De fiecare dată citesc cu plăcere noul tău post de pe blog, şi încă ai efectul ăsta asupra mea.
    Deci.... postează în continuare că de nu te hugduiesc bitch ! Fuck you, my love. xD

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata postare, impletesti superb cuvintele, dar citesc multa tristete si durere, sper sa zambesti curand. Bear hug;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ MiiutaChan : awww. multumesc foarte muuuuuuuuult ! >:D< si eu sper ca am sa zambesc in curand. Big hug for you ! >:D<

    RăspundețiȘtergere