miercuri, 28 decembrie 2011

B.F.F.

De-a lungul vieţii vei întâlni o persoană sau cel puţin două care să nu fie ca celelalte. O persoană cu care poţi vorbi ore întregi fără să te plictiseşti, căreia îi poţi spune orice fără să te judece, care îţi întinde o mână când te simţi singur şi neputincios, fără speranţă. Un prieten adevărat, pentru mine înseamnă o rază de lumină. 
Este cineva, cineva care mă ajută mereu, sau măcar încearcă, să pot trece peste greutăţi. Viaţa este o luptă pe care nu o poţi duce singur. Un prieten adevărat este acel cineva care îţi vede durerea şi suferinţa în ochi, în timp ce prietenii cred zâmbetul fals. Cineva care a fost întotdeauna lângă tine, care te-a ascultat, care a încercat să înţeleagă prin ce treci, să te consoleze, să te binedispună, să îţi dea un big hug atunci când ai cea mai mare nevoie şi când simţi că lacrimile te-au înecat  ...
Au fost momente grele peste care sincer nu credeam că pot trece, momente în care credeam că viaţa nu mai are niciun rost, momente în care pur şi simplu vroiam să mor. Dar, din fericire, a existat acel cineva care m-a ajutat să mă ridic, să ţin capul sus. Am să îi rămân datoare pe viaţă. Oricine merită un prieten adevărat, care să fie alături de el în fiecare zi. 

În concluzie aş vrea să spun că mi-aş dori din tot sufletul ca visele ei să se îndeplinească, căci ale mele au devenit realitate atunci când a apărut ea. 

P.S. : When you will fall, I will pick you up ! Thanks for being there for me. Love you forever ! xD. 

2 comentarii: